Politiikkaa virtuaalibaarissa

Kallion Vasemmiston järjestämät Politiikkaa baarissa -illat jatkuvat! Kokoonnumme noin kerran kuukaudessa keskustelemaan ennalta päätetystä poliittisesta aiheesta. Jokaisessa illassa on alustus aiheesta, jonka jälkeen käydään vapaata keskustelua. Tervetulleita ovat kaikki vasemmistolaiset ja vasemmistosta kiinnostuneet!

Tiistaina 24.3. klo 19 järjestetään Politiikkaa virtuaalibaarissa, jonka aiheena on Mihin menet, Helsinki? Tapahtumassa Ida Akkila haastattelee Vasemmiston valtuustoryhmän puheenjohtaja Anna Vuorjokea, joka kertoo kuntapolitiikan ajankohtaisista kysymyksistä ja siitä, mihin suuntaan Helsinki on kehittynyt viime vuosien aikana.

Tulevaisuutta raamittavat isot megatrendit, kuten ilmastonmuutos ja kaupungistuminen, joten on paikallaan pohtia, mihin suuntaan Helsingin pitäisi kehittyä.

Kuntavaaleihin on vuosi aikaa, joten keskustelu toimii myös alkusysäyksenä Kallion Vasemmiston kuntavaalitavoitteiden muotoilulle, tervetuloa mukaan!

Keskustelu käydään etänä Zoomissa, ja voit seurata sitä seuraavan linkin kautta: https://us04web.zoom.us/j/646418554. Voit joko asentaa Zoom-sovelluksen tai käyttää sitä selaimessa (onnistuu parhaiten tietokoneella tai padilla). Yleisö voi osallistua keskusteluun lähettämällä viestejä, ja yleisöllä on myös mahdollisuus kysymyksiin ja kommentteihin haastattelun loppupuolella. Viestikeskustelua moderoidaan, ja noudatamme turvallisen tilan periaatteita myös verkossa.

Seuraavat Politiikkaa baarissa -tapahtumat järjestetään olosuhteiden mukaan myös virtuaalisesti tai perinteisinä fyysisinä kokoontumisina.

Tapahtuma Facebookissa.